beautiful day

Oja! Vädret är underbart och jag stekte precis sönder ute på balkongen ungefär en timme. Det är så underbart skönt att det finns inget bättre. Många gånger trodde jag att jag höll på somna för jag ryckte till lite bland. 
Skön musik i Ipoden, en iv, solglasögon och bikini överdel.
Finns det nått bättre!?

Igår var jag med filippa vilket var roligt. Jag måste se till att jag och hon träffas oftare för jag har inte precis tråkigt med henne.



Anyway, Jag verkar inte komma över VG+ gränsen på alla arbeten jag gör. Och jag vet att det inte precis är något stort problem men jag blir otroligt frustrerad över att jag aldrig kan få MVG, hur mycket tid jag än lägger ner på arbetena.
Men nu såklart har jag ju fortfarande svenska, engelska och mycket matte att göra.


Nu ska jag dra vidare. Pz

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt! (=

2008-04-24 @ 16:28:40
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: filippaaaa

Lätt att vi måste ses oftare, det måste vi verkligen bara! du äger :)

2008-04-24 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0