Busy busy!

Nu sitter jag och äter ett äpple, intressant att veta för dom som verkligen inte bryr sig = )
peppa sitta inne i ett klassrum hela dagen när det är så fint väder!...not!
Det är fan tortyr det där, inte ett dugg roligt.

Hade träning igår iaf..inget mer om det nu

Jag måste plugga till matten!! Det känns hur jobbigt som helst men jag kommer inte klara av det!
Måste komma ihåg att boka tid hos syon.
Alltså jag stör mig på vissa personer, jag stör mig enormt mycket. Nånting som jag inte borde göra för jag är en sådan här person som inte bryr sig om vad andra tycker och säger.
Men damn! Jag blir arg!


Nu måste jag sminka mig iaf, ska till skolan snart juu = )
Btw, 9;nde dagen idag!


Pz

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så sjukt duktig med cigaretterna! Keep up the good work ;D

2008-04-23 @ 20:26:12
URL: http://emmaasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0