coming home

Försök balansera läxor med kompisar och alla andras förväntningar om dig själv så får du katastrof!
Tro mig, det är inte roligt. Men men, vad ska man göra?

A drop in the ocean - Ron Pope

Ghaith kom hem idag från syrien :D Jag har saknat honom. Jag var hur förvirrad som helst när han och naser drog ner mig till nedre våningen av bibloteket och höll för mina ögon. Sen ger han mig påsen! Åh jag blev så glad. Det är hur fint som helst. Helt sjukt!





Nu ska jag forstätta plugga. All work and no play makes Jennie a sad girl.
Synd för mig

Kommentarer
Postat av: // hej på dej

All work and no play makes Jennie a sad girl.

haha the shining ;) "Heres Johnny!"

men vad var det i påsen då?

2008-04-09 @ 16:40:47
Postat av: diellza

men på lördag blire plaay eller chill hehe :)

2008-04-09 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0