I see beautiful people

And I see them everywhere
Dom typ förföljer mig, bara för att reta mig med deras slimmade kroppar och översminkade ansikte.
Usch.

Och jag har fått höra att jag ser ut som en modell. Nej det är fel tyvärr.
Men jag älskar min vänner. Dom är de bästa som finns faktiskt.
Angelica bara för att du är catten i mitt hjärta! Emma(the cheese on the pizza) Diellza, Julia, (Wacko Hypocondriker) Lina och jag såklart!

Dig själv är faktiskt den bästa vännen du nånsin kommer att ha i livet, för det är bara du som kan förstå dig själv!
Oufh jag är smart ibland.
Ibland


På lördag ska jag förövrigt kliva upp ungefär klockan 9, för jag ska på spinning pass. Haha, jag kommer dö.


Oh I miss that place. The place for just you and me.
20 months has passed today.
I can't put a word to the feeling. I can't place the feeling in my head.
But I miss you. I miss you more than you'll ever know.


Pz!


Kommentarer
Postat av: Emma

Dej med?? =O Dom är ju överallt

Ofta kan det var skönt att berätta för någon annan också, det hjälper ofta om man vill gå vidare..

Jag ska upp 8 :] bodybalancepass

2008-04-11 @ 20:01:57
URL: http://emmaasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0