It's all a game

Okey, all cards on the table now...
Jag tänker alldeles för mycket. På allt möjligt!
However, den största delen av min tid nu framöver kommer spenderas
till pluggning. För ska jag ha en minsta chans att klara av Pib så är det ett måste för mig.

Men jag är bara less! Less på att fundera över allt möjligt. Det är uttråkande och rent av jobbigt. 
I'm sitting on the front row in a rollercoaster, going round and round...


Jag är sjuk btw, och det är riktigt drygt för jag har mindre ork än normalt att göra saker. 
Och jag har riktigt många saker att göra! 
And the self-confidence has just hit the bottom! Oh shiet
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Talk to me girl, jag vill inte att du ska må dåligt.. :/

2008-04-16 @ 21:30:09
URL: http://emmaasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0