so much to do, so little time to do it in

Jadu, det är största sommarkänslan och jag sitter inne och pluggar.
Men det är ändå bra. säger vi som.
Diellza kommer snart hit och då ska vi dra till nolia för att kolla på när emma
spelar fotboll. Fotboll på plan, inte på tv eller det andra ;)
Hur som helst,
Det här är vad vi gjorde igår

Hiphop 2008, men det var roligt :)

Haley James scott - Halo

Jag känner ett starkt behov att få köpa nya kläder och sånt. Byta ut garderoben helt!
Jag känner så ibland men jag ska inte göra det.
Men snart får man börja köra moppe iaf, oufh det kommer bli skönt.
Pz

Kommentarer
Postat av: guessssss who?

juste, du har ju en moppe! det hade jag helt glömt bort. Lalalalaa, vi måste ses nån daaaaag.

2008-04-29 @ 11:22:08
Postat av: Emma

Fotboll är bäst, ingen protest!
Catch it if you can, it's running down your pants!

2008-04-29 @ 22:42:03
URL: http://emmaasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0