What is yours can be mine

Det är faktiskt folk som läser det jag skriver här. Det tycker jag är rätt så coolt.
Kommentera gärna! Det är roligt att läsa :)

                                 saknar verkligen inte min gamla frisyr...

Äntligen börjar självförtroendet stiga! sakta men säkert! : D

Okey. PIB, min nuvarande linje och jag skulle aldrig vilja byta.
Men kommer jag vidare till IB är frågan?
Tjejerna i klassen är förövrigt dom bästa. Jag är bara inte så bra på att visa det..
Men puss ändå. Big love to you girls!


Plugga matte (Det tar aldrig slut)
Läsa klart boken och skriva review till onsdag
Novellanalys prov i morgon. PEPP...not
Och helt ärligt har jag glömt bort om vi har något mer..


Kommentarer
Postat av: Norra Berget

fniss, NU är jag klar med min ekonomiskit, det är wonderful!! Det är bra att du kämpar på med skolan, kan tänka mig att det är sjuuukt jobbigt och mycket krav, men det fixar du! :D Nu ska jag sova

2008-04-08 @ 01:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0