13/08

Emmizz sov här i natt och det var mysigt, det blev lite plugg iaf, även fast vi sa att vi skulle jobba stenhårt ;)
Annat som hägrade kanske ;p

I morgon blir det en bilresa till vilhelmina, bara över dagen dock. Har lite saker att göra där och jag tror inte att jag orkar sova över. Känns som att man har ändå ganska mycket att göra här i umeå innan skolan börjar igen och det är så sällan man tar tag i att göra dom sakerna ändå.
Men matten känns lite bättre, bara lite dock men det är bättre än ingenting faktiskt :)

Blondie den jäveln åker till turkiet inatt eller så har hon redan åkt, vet faktiskt inte.
Är bara så taggad på att bli arton och få känna lite frihet. Ja det blir mer ansvar men jag tror att jag klarar av det.

Ska dricka lite te nu :) Pz

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja och det var verkligen super gott ! :) händer i helgen ?

2008-08-14 @ 22:33:23
URL: http://emiliaag.blogg.se/
Postat av: emilia

aha, börjar du på måndag ?

2008-08-15 @ 16:17:39
URL: http://emiliaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0