Last day of freedom?

Eller första dagen på en ny start.
Har lite små ångest och panik inför i morgon, inte för att komma tillbaks till skolan utan att det kommer vara så många nya där. Känns lite negativt bara.
Men nya kurser blir det!
Enviro, Business, math studies, english A2, Svenska och history.
Jag vet inte riktigt, blir det lättare eller svårare med färre ämnen?
Känns inte som om det här kommer bli lätt iaf.



Idag har jag varit på stan med tjejerna, blev rätt många av oss.
Kollade på almenackor (stavas det så?) för vi kommer ju tydligen inte få nån ny av skolan. Men jag känner mig inte så pepp att betala över 100 spänn bara för att kunna hålla koll på saker.
Klippte även till luggen så jag kan se nånting. Det växer fan fort!

Och Milton är den sötaste som finns! 8 veckor idag och jag är fan förälskad!
Vem behöver killar när man bara kan skaffa hund? Just kidding...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är trevligt :) köpte lite nya kläder , så jag är nöjd!

2008-08-20 @ 19:04:23
URL: http://emiliaag.blogg.se/
Postat av: Da cheese!

AlmAnacka ;) hehe

2008-08-21 @ 18:46:59
URL: http://emmaasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0