London day 3? Nopp not today

Sorry filippa för att jag inte har bloggat om fler dagar i london men jag har inte bilderna från dom dagarna.
Min kamera dog så ofta pga överhettning typ (Du vet, jag är så het....) ganska mycket "jaaa"!
Iaf, så tänkte jag ta bilderna sen av syster för hon var rena paparazzin-tjejen och det gjorde jag också. Överförde alla 900 bilder till mitt usb-minne som jag sedan tappade bort :] Så det kommer nog ta ett låååångt tag.

Emmizz, the cheese on the pizza och min kära vän har ny blogg, igen....
Men det blir säkert bra!

Och jag längtar fortfarande till en ny start med skolan, få komma igång med alla rutiner igen som jag sa förut.
Det tråkiga är vädret, det kommer bli så kallt nu när hösten redan börjar komma.
Ibland måste man få vara lite ego faktiskt. Och håret är nyfärgat ;p

Let me tell you all something about grief.

Time heals all the wounds? Bullshit.

Time pours salt into your wounds which makes you forget about your first pain for a while. When there's no more salt, we star at our wound and the memories of the first pain come back.


Jag läste en sak igår som fick mig att börja undra. Typ att, om några år så kommer det vara möjligt att klona ett dött barn.
Asså principen är att föräldrar som har förlorat ett barn kan genom att använda barnets DNA för att klona ett nytt. Som jag uppfattade det så kommer barnet se ut som den "förra" så att säga.
Okey förlåt, jag vet känslan att förlora nån och om jag tänker för mig själv så vill jag inget hellre än att få träffa pappa igen.
Men om man klonar så blir det inte samma person. Samma DNA innebär inte att klonen blir samma person som den som dog. Jag vill ha min pappa tillbaks, tro mig, but the dead stays dead.
Det är bara att gå vidare.
2 år i morgon.
Damn.

Regnet tog precis ett uppehåll märkte jag.
Pz


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur äre med dig ? ;)

2008-08-13 @ 15:03:09
URL: http://emiliaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt ! Joda det är fint.. :) hah ja faktiskt, skönt att komma tillbaka till rutinerna igen

2008-08-13 @ 16:05:24
URL: http://emiliaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara för att man kommer kunna klona människor, så behöver man inte göra det. vad är det till nytta att få ett likadant barn, när personligheten inte är densamma och varför ska man ens försöka efterlikna en person som redan är död? Den personen är ju bara en i sitt slag och det är sjukt att ens försöka "fixa" en likadan! Kloning av människor är inget jag är för

2008-08-18 @ 21:43:26
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Da cheese!

Haha, vadå vi får se hur det blir...? =O nu blev jag lite förnärmad här ;)

2008-08-21 @ 18:50:38
URL: http://emmaasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0