London, day 1

Natten till söndagen då vi skulle åka på morgonen tänkte vi att vi skulle få mycket sömn, det blev det inte på grund av ett borttappat pass...Men det löste sig till slut.
Tog taxi till flygplatsen i umeå. Flög till Arlanda i stockholm där, efter några timmars väntan, blev det påstigning till flyget vi skulle åka med till London!
Sandra fick en bula i skallen pga av mig, men jag sa förlåt

Arrival; Klockan 17.00 engelsk tid. -1 tim jämfört med svensk tid.
Tog the Heathrow express train in till stan där vi hamnade i Paddington distriktet, bara 5 minuters gångavstånd till hotellet. Vi gick direkt till hotellet och packade upp. Mitt och sandras rum var inte så värst nice men det fick duga
Efter att ha fräschat upp oss gick vi ut och strosade runt lite, trafiken är k-a-t-a-s-t-r-o-f!!! Bilar som tutar, kör mot rött och ingen hastighetsbegränsning märkte vi...
Va och åt på KFC (kentucky fried chicken) Det var gött.

Sen till hotellet igen för lite vin och sömn ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fick du vin? :) kan tänka mig att trafiken är lite annorlunda jämfört med här!

2008-07-21 @ 00:39:37
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0