London day 2

Dag två i denna underbara stad blev till att spenderas med sightseeing till fots. Vi tog inte tag i att åka med nån av buss företagens sightseeing ruttar. Största orsaken till det var ju att man blev påhoppat på stan av dom. Fräckare människor har jag aldrig varit med om, men nog om det. 

Vi började dagen med en tur till Waterloo distriktet. Tog en taxi dit eftersom det var lättast. Och nu kommer jag inte ihåg alla detaljer men...
Först the london eye, den högsta utsikts grejen nånting nånting blabla. 

Vi åkte den dock inte, för kön var fleeera timmar lång och jag kände att det fanns andra saker att göra. 
Sen gick vi över en bro och kom till Big ben, the house of parliament och andra godsaker. Den längst till höger är Westminister Abbey.
 
Vi fortsatte att gå, mycket gående alltså, och kom fram till Buckingham Palace.


And that's it! Tror jag iaf..Ångrar nu att jag inte skrev ner det vi gjorde varje dag för jag har glömt det mest nu.
Men det låter bra. Och detta var bara dag två ;)

Pz

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha london shiit :P diellza

2008-07-28 @ 15:52:38
Postat av: diellza

hahahha london shiit :P diellza

2008-07-28 @ 15:53:31
Postat av: Anonym

London? Det kallas N-I-C-E! Men du, ge mig dag 3, 4, 5, 6 och 7?!!!!

2008-07-31 @ 01:27:05
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: dea

MEN EFFIN' SHIT VAD AVIS JAG BLIR JENNIE 8D

2008-08-04 @ 01:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0