Lost in translation

Asså jag funderar på att ta bort min blogg, oftast så känns det bara jobbigt att uppdatera...
men iaf. Kan snabb berätta om helgen.

Fredas var supernice med grillning och tjejsnack; nånting som jag verkligen behövde!
 
Diellza skötte grillningen, ett bra jobb tycker jag.

Senare på kvällen blev det marshmallow grillning med några till. 
Lina, Ville och Kajsa kom förbi :)


Myyycke bra dag. 
Fyllde som år dagen efter. 

M - Hur känns det att fylla 17?
Jag - Ingen skillnad whatsoever!

Asså nu ska jag sluta dryga så mkt, har bara som ingen att göra. Rummet är städat och mobilen död så jag kan inte smsa nån...

Pz
 

Kommentarer
Postat av: EmmiiZz

Den dagen och den helgen var sjuukt härlig! Kunde inte ha blivit bättre! Jag saknar allt och alla!

2008-07-17 @ 12:42:44
URL: http://emmaasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0