Shake the feelings

Kom igen nu, man är väl en stor flicka. Dags att komma ut i världen och ta chanser.
Ingenting kommer hända om man inte vågar riskera något.
Måste komma ihåg det.
It's just it, I don't belong there. And others will see it.

Idag har jag tränat tillräckligt för hela året känns det som. Har cyklat till nydala och hem igen, plus cyklat till stan + till konsum på grubbe och hem igen. Låter inte mycket men jag lovar jag är död.
I morgon blir det att kliva upp tidigt för att komma med morgonfärjan till holmön där man ska spendera helgen med att tälta tillsammans med emma :) Hoppas på att fånga lite färg på kroppen samtidigt, har ju kvar linnebrännan sen första dagen i london. Inte nice..


Hur dumt det än låter så längtar jag tills hösten. Andra året på IB! Visst, det kommer inte bli lätt, men det är sällan lätt också så. Och nya klasskamrater ser man fram emot. Det finns många skäl till varför jag längtar till hösten. Mest är det för att jag vill komma in i rutiner igen. Skola, träning osv. Man har som inga under sommaren, och det är ju såklart hur underbart som helst för då kan man kliva upp klockan 12 och ingen bryr sig. Men fortfarande...nånting saknas. Och det kan ju vara du också, såhär på sensommaren i juli och början på augusti så kommer det fram många tankar. Kan bara inte fatta att det är snart två år sen...Damn, Jag saknar dig fan.

Nu ska jag nog packa inför helgen, blir första gången jag tältar på vääääääldigt länge. Får se hur det går :)
Pz!



Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så roligt att läsa när du skriver sådär, typ om dina tankar och så. Jag vet precis hur du känner det även om jag inte fått den känslan än riktigt i sommar. Vi kommer ha skoj!

2008-07-25 @ 00:21:50
URL: http://emmaasnya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med, höst är sjukt underskattat! Taggar imorrn, de vetu va? ;) ;) ;)

2008-07-31 @ 01:24:39
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0