23 Juni

Bara 5 dagar kvar nu. Ändå bra, för sen är det bara 365 dagar kvar tills jag blir arton och myndig äntligen!
Man borde få göra ett test som bestämmer hur myndig man är egentligen.
Förstår du innebören av att vara myndig?
Svar Ja!
Flytta hemifrån, få onödigt mer ansvar, ses som vuxen....or the good stuff ;)

Jag förstår inte varför jag är uppe såhär tidigt egentligen...om det kallas sleep deprivation borde jag väl vara trött också? Sömn berövande, inte nice ord. Vikken berövande? Jag kunde bara inte somna!?
Nemen på lördag blir det bara chill chill. Men jag taggar london vafan!





Blondie kommer i helgen!







Pz


Kommentarer
Postat av: Anonym

LONDONLONDONLONDONLONDONLONDONLONDONLONDONLONDON!!! Jag säger inte grattis nu för det är inte dags än

2008-06-27 @ 18:23:39
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Emma

Höhö, ha den äran!



;D det va skitskoj att ses ordentligt liksom, och LiniZz med =D hoppas ni har det soligt och fint i Umeå!

2008-06-30 @ 14:01:32
URL: http://emmaasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0