Summer's here

I feel it in the air!

Och ser det på jordgubbarna överallt!


Igår var första dagen för mig på sommarjobbet jag ska va på i tre veckor framåt. Såhär såg jag ut då ;) Jag är på nydala, på 4H gården. Första dagen trivdes jag inte alls, jag ville typ gråta för det kändes inte alls bra. Men man vänjer sig, och man lär sig att tycka om saker. Det är inte tråkigt precis att vara med djuren eller stå i cafet. Kanske lite drygt i längden men det funkar :) Och tjejerna är trevliga! Thank God for that!


Jag fyller sjutton om 11 dagar!! Inget speciellt med den åldern, 17, men det är bara ett år kvar då tills man blir arton och det är ju stort. Pernilla fyller ju fan 17 om bara 8 dagar. Måste påminna mig själv att ringa och gratta henne då. Jag minns förra året då vi firade henne, haha husvagnen och jag vet inte vad. Fyfan vilka minnen. Jag saknar henne....







I'm not the type to get my heart broken
I'm not the typ to get upset and cry
Because I never leave my heart open

Never hurts me to say goodbey
Relationship don't get deep to me
Never got the whole "love thing"


Kommentarer
Postat av: Emma

Det sista är så sant.. Du öppnar dej liksom inte på nått sätt.. du kan skratta och vara sur men det är som ändå en gräns där nånstans som inte går att ta sig förbi..?

2008-06-17 @ 23:59:45
URL: http://emmaasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0