Tra-la-la

Det var ett tag sen jag bloggade men det beror på att jag inte haft något vettigt att skriva. Vem vill läsa massa struntprat? ;) hehe nemen, om man ska börja med hur veckan har varit;
SOFT! Till en viss del iaf, många lektioner har gått bort så det har varit osoft på grund av alla dessa håltimmar. Men men, det borde man inte klaga på. Dom här sista veckorna i skolan koncentrerar sig lärarna på att rätta sista minuten gjorda uppgifter och sätta de betyg som vi elever har rätt att veta.
Jag är besviken....VG i engelska och det är faktiskt jävligt bra med tanke på att det är IB. Men min sista muntliga presentation var en besvikelse tydligen, och det visste jag såklart redan..men det känns inte så bra att få höra det....

Now to a more fun subject!
Dagen har varit underbaaaaar! Jag älskar det här solvädret! Det är helt sjukt vad det är varmt och skönt och underbaaart! Jag och lina ska steka lite i morgon för vi har en håltimme efter första lektionen ;) Gu så nice! Jag rekommenderar det!
Träffade filippa lite också innan träning, och det var nice! Mjukglass på stan, hihi men glassen smälte fort som faaan!

Inte från idag men hon är ju så söt!


Förövrigt så har jag tränat ovanligt mycket på sista tiden. Förra veckan var vi uppe i sju timmar på 4 dagar och den här veckan så är vi redan uppe i 4½ timmar! Jag lovar, jag är mycket slutkörd nu. Och till den som undrar, fast jag tror inte att nån bryr sig så mkt, så tränar jag kung-fu och boxning.

Nu ska jag vila min omtöliga kropp *host* och fixa in låtar till morsans nyinköpta mp3. Hon är på väg att bli modern ;)

Pz

Kommentarer
Postat av: Emma

Jamen visste är det skoj med bilder :D



VG är verkligen inte dåligt med tanke på standarden. Du har gjort det riktigt bra tjejen!



Jag gillar dock inte det här snacket om grillningen, nu jäklar kommer du!

2008-06-07 @ 14:01:32
URL: http://emmaasnya.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! Jag tycker verkligen om klänningen =)



Det känns jätteskönt att höra att du blir kvar, då måste vi ju hitta på nått under våra lediga stunder =) kisskisshughug

2008-06-10 @ 20:02:08
URL: http://emmaasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0