It goes into the blöd

Det är officielt, jag är sämst på att blogga!


I fredags på nationaldagen så klev jag upp relativt tidigt, halv elva, för att först färga håret och sen dra till min sista träning /repetetion inför en show vi skulle göra. Vid fem tiden så tag vi en minibuss och två bilar och började köra till skellefteå. Lite random jag vet, men vi skulle göra en show där :) Trodde att det var en stor show för vi fick veta att nationaldags firandet där var större än kulturnatta här i umeå....Stämde inte riktigt..



Men vi gjorde våran grej, Gillar umeå legend ändå på ett sätt. Fast jag tror att jag och carro gjorde bort oss lite grann på uppträdandet, haha, eller iaf jag gjorde bort mig! Men men...

Näst sista dagen idag och det innebär skåpstädning! Känns skönt att ha lämnat tillbaks alla böcker...Makes it closer to the end, if you know what I mean..
Bilder? Haha, bara den här funkade att läggas upp, dom andra vill inte :P


så kan man också städa skåpet. ;)


I sommar kommer vårat "gäng" som sagt splittras, Blondie blir borta i Piteå hela sommaren, Diellza kommer fara till kosovo, Julia far också...Emma jag säger bara såhär, du går ingenstans! Haha ;D
Det är bara därför jag längtar tillbaks till skolan igen, Reunion!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja eller hur, reunion!



Du är väl inte sämst, bara väldigt dålig på att blogga ;D

2008-06-13 @ 00:29:20
URL: http://emmaasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0