Va hende


Äntligen bra väder!


Jag har i alla fall mycket att göra, men ingen ork. 
Ikväll är sista kvällen innan lina far till piteå, fyfan. Vad ska man egentligen göra i sommar?
My girls!
Jag var flummig, och emma bara pratade i telefon Blondie and meeee
Haha, jag vet att jag är med på alla, ego som jag är, But I just love these girls!


Ska man hälsa på syster en sväng i dag kanske?
Hon är ju så stolt över sitt nya jobb, att göra smycken och räkna pärlor hela dagarna XD
 Finns det nån sötare?
Nu har jag inte så mycket mer att berätta faktiskt. Tråkigt inlägg, men jag smyckade det med mycket bilder iaf ;)
Jo, jag kan berätta om mina planer inför sommaren!


• Bli brun! (Har som sagt det dom senaste sommarna nu, But we'll keep trying)
• Jobba, It's necessary you know!
• Spend a week in London! Oo taggar sönder nu.
• 28 juni, Jag fyller 17!
• Plugga matte, känns mindre roligt men ett måste faktiskt.
• Läsa ut "Hitchhiker's guide" Fick den ju i julas, kommer inte ha tid att läsa när vi börjar igen.
• Köpa en Iphone när den kommer ut!


Pz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0