21!

Förlåt att jag inte uppdaterat bloggen på ett långt tag nu, men för några dagar sen skrev jag ett inlägg och sen bara POFF, det försvann. Det gjorde mig lite arg.... :]
Jag har nyss ätit mycket god mat med syster, mamma, och marcus. Så nu är hela magen full!
Och ikväll hade jag tänkt att fara ut på en joggingtur för att kolla min kondition i nuläget men jag får se om jag orkar, för jag tänkte plugga lite och sen se American history X, som alla rekommenderar.


Igår var det en rätt jobbig dag för mig men som tur är så har jag bra vänner som får mig på bra humör igen utan att veta att jag ens mår dåligt ;p Först stan, fikade på min mammas jobb med filippa. En underbar cappucino och en smakrik cheesecake smakade inte fel!
Sen en del av tjejerna inklusive moi gick runt och kollade på lite saker, och emma övertalade mig att köpa en tunika lik sak på gina tricot som jag inte ångrar ett dugg förutom att jag är lite orolig över min ekonomi resten av månaden. Men jag ska fråga mamma om jag kan få lite mer pengar, för det är ju snart kulturnatta och sen brännbollsyran ;)

På kvällen blev det åter igen stan med Diellza. Vi tog sjuka kort, bland annat en del på SF taket. haha men det var roligt. Bland annat tjuvlyssnadet på några tjejer;
- Asså jag har aldrig fattat det här, ligger östra ersboda före västra?
Okey jag dog av skratt!!!!! Nemen lilla gumman, du vet det är fel. Ersboda ligger på andra sidan älven, umedalen är bakom nannas koisk och ålidhem ligger mitt i stan! Shiit!




I'm miss Small and I love it! :D

Förlåt, men jag blir bara arg när du inte inser en del saker. Som att man inte kan drömma sig igenom hela livet.
Det handlar om mognad tror jag. And you're far away from it.

Pz

Kommentarer
Postat av: diellza

HAHAHHAHAHAHAHAH ersboda hahahahah fy fan va kul asså våra kort äger liksom

2008-05-12 @ 21:31:27
URL: http://xhellzas.blogg.se
Postat av: Emma

Underbara pix babe!
Du måste ju säga till om du är nere så att man kan dra upp dej igen. Det är ju kul miss Small =P

2008-05-13 @ 20:25:51
URL: http://emmaasnya.blogg.se
Postat av: Anonym

det var mys att träffa dig i lördags :) jag gillar att vi ses mkt oftare nu, det tycker jag att vi ska hålla fast vid!

2008-05-15 @ 21:56:39
URL: http://filippen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0