feeling good

Jag måste sluta att överanalysera saker och ting. Ge djup åt någonting så simpelt.
Men jag tror det har med IB att göra....
Iaf så har jag precis kommit hem från träning och det är hur skönt som helst!! Nu mår jag riktigt bra,
ska bara äta lite grann och sen sätta mig och ta tag i den här geografin som jag har skjutit upp så länge nu.
Prov i morgon you know! ;)

Jag tror det handlar om en balans, alla mår dåligt nån gång. Men det gäller att komma över en gräns där man kan känna sig lycklig. Man ska göra saker som får en att må bra men samtidigt ta ansvar.
För mig är det;
träning, det gör mig piggare och stärker självförtroendet
Äta rätt, inte för att jag gör det så ofta men man mår bra av det. fast ibland får man unna sig något gott ;) chips och dip!!
Skolan, okey jag är jävligt skolless just nu, men om man gör allting i tid så känns det bättre och man slipper stressen.
Och sen, va med folk som får en att må bra.

Pz

Kommentarer
Postat av: you know who (not voldemort)

och snart är det sommmmmmarlov. då mår man bra, för då hinner man göra allt som man annars aldrig hinner. och
att tänka positivt kan låta som en klyscha men det hjälper fan en att må bra, jävligt mkt!

2008-05-15 @ 22:01:19
Postat av: Emma

Du har så rätt så rätt, gränsen ligger där och tar man sig bara över blir det nerförsbacke sen :)

2008-05-16 @ 11:27:30
URL: http://emmaasnya.blogg.se
Postat av: Emma

Tack! Det känns genast mycket bättre :)

2008-05-18 @ 21:44:48
URL: http://emmaasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0