How about it?

Det känns inte så roligt med det här vädret som håller på och stör mig just nu. Molnigt, hagel och allt annat. Inte bra det...
Jag hade en lektion idag så det kändes inte så pepp att kliva upp i morse för EN lektion men jag gjorde det ändå, för man är väl en bra elev. jojävlar.här satsar vi!
Det känns som om jag har fått mer fritidstid nu dom senaste dagarna och det känns helt underbart faktiskt. Jag får mer tid för mig själv och saker som jag vill göra. Te.x jag såg just en film. hur mysigt som helst och också någonting som jag sällan har tid över.

Jag förstår inte dessa dagens outfits alla skriver om plus tar en bild på. På ett sätt så kan jag förstå, för det kan ge andra människor ideer om sin egen klädstil och sådant. Men jag skulle aldrig ha orken att lägga upp nya bilder varje dag. Ses jag som lat för det?

Hursomhelst (skriver man ihop det?)
Iaf, (det vet jag att man skriver ihop). nu börjar jag bli som filippa med alla paranteser.
Men IAF, jag var ju hos min mormor i helgen, hon bor kvar i vilhelmina som hon gjort i alla dessa år, och jag måste säga att jag blev lite förbannad där när en viss "vän" till släkten kommenterade min och sandras kaffedrickande och tobaksmissbruk.
Det är krångligt, men min syster är som tjugo år så ingen kan ju hindra henne från att snusa. Jag är sexton, det är klart jag inte får röka. Men att jag får dricka kaffe för min mormor och det får inte min syster tyckte då denna "vän" var konstigt. Asså är det bara jag som blir förbannad av sånt?

Bilderna från resan har just nu min kära syster på sin kamera, och jag tror även att hon inte kan ladda upp bilderna på datorn för hon har packat ner kabeln. (hon ska flytta snart)
Men vad sägs som att jag blir flyttåsna då, jag är van.
mmmmmhhhhhhmmmmmmmm
nemen nu ska man fortsätta med engelskan. Redovisning på onsdag och det känns verkligen inte som att min grupp är nog förberedd för det.

En del människor matchar bara inte
You'll see


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att äntligen få mer tid över :) det behövs! Haha, jag och mina parenteser, men dom är nice ;)

Och jag HATAR när folk ska lägga sig i ens privata grejer som dom faktiskt inte har ett skit med att göra! om nån skulle be mig sluta dricka kaffe skulle jag tycka att den personen var allmänt dryg.... man skulle ju liksom inte ändra sig för att den tycker så

2008-05-20 @ 23:39:27
URL: http://filippen.blogg.se
Postat av: Alexandra

Haha. du är schööön raring!

2008-05-21 @ 00:07:38
URL: http://thefatbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0