the day after yesterday

Igår var det valborg! Har ingen aning varför man ska fira första maj, men jag hörde massa fyrverkerier och sådant. När jag hör ordet valborg så tänker jag bara på att alla kommer festa och supa skallen av sig. Vilket inte är så värst smart om man tänker efter.
Dricka bort hjärnceller, smart mycket smart.
Ungdomar har inte ett bra förhållningssätt till alkohol. Och nu låter jag som värsta duktiga flickan som aldrig dricker, men det är jag inte heller. Iaf, tänk på det. Ungdomar i Sverige; dom får inte dricka alltså gäller det för dom att smyga med det, och eftersom de flesta inte vet hur mycket kroppen tål så fortsätter de bara att dricka tills det svartnar. Eller så väntar dom tills 18 års dagen och går ut på krogen och dricker bara för att.

I'm getting sick of this life

Jag är så otroligt less på en del personer. Så in i helvetes less på att följa alla dessa regler.
Hell vete
Oufh.....


Matte, matte, matte, matte
Have to study, have to pass. Pass a test , a fucking test


Har träning om en timme från nu, det kommer kännas skönt som fan!
Men ändå lite jobbigt!

Och vars in i hell vete kom regnet ifrån!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0