Weekend

Idag är det morsdag för alla som inte kom ihåg det. Jag blev påmind dock! Förstår inte hur jag kunde glömma något sånt, men det var en bra dag. Middag hos syster. Grillning och efterrätt :) I love food!

Träna hela veckan var nice på ett sätt, onice på ett annat. Man blev jäkligt less efter ett tag på träningarna men jag mår ju så bra efter jag tränat så jag tror jag står ut ;)
Sen hade vi ju såklart show!
På kulturnatta också! Men det var otroligt roligt, trots stressen att bli klar med koreografin och ordningen vi skulle in på. Jag var med i en kung-fu serie med carro, elvina, diellza och mahshe :) Sen också i en självförsvars grej, där jag och carro skulle spöa ali och mustafa :) haha men jag lovar det var förjävla roligt!
Några bilder kanske? ;)
Ja såklart!


Men vad sägs om att organisera mattpusslet lite bättre nästa gång ;) det tog ungefär en kvart att lägga klart allting!

Förlåt att jag säger att jag ska ringa och sen gör jag det inte!! Det är absolut inte med mening och det är inte för att jag inte vill prata med er, utan jag glömmer bara så lätt.....Påminn mig gärna ofta

Nu är det inte många veckor kvar och det är ju inte dåligt precis. Jag undrar bara vad man ska göra under sommaren. Sommarjobb har man ju äntligen fått nu efter att mami ringde till kommunen och klagade lite.. ;) hehe
H4 eller 4H gården heter det iaf, på nydala första perioden :) Kom gärna och hälsa på :)

Nu ska man väl snart sova antar jag. En lektion i morgon igen. PEPP!? nopp....

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte pepp på en lektion..

Jag brukar också glömma! Det är typ ett stort problem tror jag hos dom flesta.. drygt..

Love sex and sunshine! ;D

2008-05-26 @ 00:03:53
URL: http://emmaasnya.blogg.se
Postat av: Anonym

4H heter det. Jag ska hälsa på dig så jävla mycket! Kolla på när du matar en get och sånt. Jag gillade kung-fu'n, det var kul at kolla på :)

2008-05-26 @ 22:56:02
URL: http://filippen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0